تحویل 48 ساعته 48 ساعته
0
0
کل حجم:تومان

No products in the cart.

Return To Shop
لوگو گارمین

راهنمای خرید از سایت گارمین اصلی

شاید شما هم عاشق برند های با کیفیتی مثل گارمین باشید و دلتان بخواهد از محصولات این برند دوست داشتنی خرید کنید، از طرفی احتمال دارد مدل مورد نظر شما داخل بازار کشور ناموجود باشد، اما جای نگرانی نیست کافیست سری به وبسایت اصلی گارمین بزنید و محصول خودتون را پیدا کنید، مابقیش با هیواجت. در این مقاله قصد داریم راهنمای خرید از وبسایت گارمین اصلی را با شما به اشتراک بگذاریم.

تاریخچه گارمین:

گارمین در سال 1989 با دفتر مرکزی در ایالات متحده تاسیس شد. گارمین برای اولین بار تقریباً سه دهه پیش با محصولات پیشرفته ناوبری GPS خود پا به صنعت هوانوردی گذاشت. از آن زمان، خطوط تولید گارمین به طور کامل گسترش یافته است تا صنایع هوایی، دریایی و خودروسازی را پوشش دهد. امروزه گارمین رهبر مشهوری در بازارهای هوانوردی، دریایی، خودروسازی، فضای باز و تناسب اندام است. گارمین طراحی‌های الهام‌بخش، کیفیت بی‌عیب، و قابلیت اطمینان برتر را در تجارب کاربری عالی ترکیب می‌کند، تلاش می‌کند تا به برند شماره یک برای همه کسانی تبدیل شود که از زندگی خود لذت می‌برند

Garmin در سال 1989 توسط مهندسان برق آن زمان، گری بورل و مین اچ. کائو تأسیس شد. گری در کانزاس به دنیا آمد و از موسسه پلی تکنیک رنسلر فارغ التحصیل شد. مین در ژوشان تایوان به دنیا آمد و دکترای مهندسی برق را در دانشگاه تنسی گرفت.این زوج در زمانی که برای کارفرمای سابق خود در پروژه ای برای وزارت دفاع ایالات متحده کار می کردند، با فناوری موقعیت یابی ماهواره ای بسیار طبقه بندی شده در آن زمان آشنا شدند.

ایده آل آنها این بود که “جی پی اس را مردمی کنند و دنیا را تغییر دهند”، اما این خواسته با کارفرمای سابق آنها که بودجه تحقیق و توسعه را کاهش می داد، در تضاد بود. از این رو تصمیم آنها برای راه اندازی کسب و کار خودشان است. این شرکت، و در واقع نام آن گارمین، توسط دو بنیانگذار – گری و مین – گردآوری شد.

گارمین کار خود را با ادغام دستگاه های ناوبری کابین خلبان در یک طراحی همه کاره آغاز کرد که بسیار محبوب شد. سپس فناوری GPS به تدریج گسترش یافت و در نهایت به محصولات پوشیدنی امروزی تبدیل شد و بازار را به هوانوردی، دریایی، خودرو، فضای باز و تناسب اندام گسترش داد.

چطور از سایت گارمین بخریم ؟

1 . ابتدا وارد سایت اصلی گارمین به آدرس https://www.garmin.ae/ شوید

2 . سپس محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید.

3 . رنگ و ویژگی های مد نظر خود را انتخاب کنید (برخی از مدل ها تنوع ویژگی فراوانی دارند مانند جنس بدنه، نوع بند و ..)  و لینک سایت را مطابق تصویر کپی کنید.

4 . به سایت هیواجت مراجعه کنید و روی گزینه استعلام خرید از سایت های خارجی کلیک کنید.

5 . لینک کپی شده در مرحله 3 را در باکس مربوطه طبق تصویر زیر کپی کنید و نام و نام خانوادگی و شماره تماس خود را در باکس های مربوطه وارد کنید سپس گزینه *ثبت استعلام قیمت* را انتخاب کنید.(در صورت نیاز به توضیحات بخش مورد نظر را پر بفرماید)

6 . در نهایت عبارت * استعلام شما با موفقیت ثبت شد * برا شما به نمایش در می آید و تیم هیواجت در کمترین زمان ممکن از طریق پیامک یا تماس قیمت و شرایط خرید را برای شما ارسال میکنند.در صورت تمایل می توانید با شماره تماس های هیواجت ارتباط بگیرید و خرید خود را نهایی کنید.

با هیواجت خریدتو جهانی کن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
پیمایش به بالا

استعلام قیمت

خرید از آمازون