تحویل 48 ساعته 48 ساعته
0
0
کل حجم:تومان

No products in the cart.

Return To Shop
لوگو نایک

راهنمای خرید از سایت نایک اصلی

نایک، یک شرکت تولید کفش و پوشاک ورزشی آمریکایی است که دفتر مرکزی آن در نزدیکی بیورتون، اورگان، ایالات متحده است.NIKE بزرگترین تامین کننده کفش و پوشاک ورزشی در جهان و تولید کننده عمده تجهیزات ورزشی است. این شرکت در 25 ژانویه 1964 با نام “Blue Ribbon Sports” توسط بیل باورمن و فیل نایت تاسیس شد و در 30 مه 1971 به طور رسمی به نایک تبدیل شد. نام این شرکت از نایک، الهه یونانی گرفته شده است.نایک محصولات خود را با نام تجاری خود و همچنین Nike Golf، Nike Pro، Nike+، Nike Blazers، Air Force 1، Nike Dunk، Air Max، Foamposite، Nike Skateboarding، Nike CR7 و شرکت های تابعه از جمله Air Jordan و Converse به بازار عرضه می کند.در این مقاله قصد داریم راهنمای خرید از سایت نایک اصلی را با شما به اشتراک بگذاریم، پس همراه هیواجت باشید.

تفاوت سایت nike.com با nike.ae چیست ؟

برای درک بهتر این سوال لازم هست ابتدا بدانیم پسوند دامنه .ae و .com به چه معنا هست.به طور معمول باید بدانیم سازمان ICAN برای ثبت دامنه های  کشوری یک نام اختصاری تعریف کرده است به طوری که پسوند دامنه .ir مختص به وبسایت های زیر نظر سازمان تنظیم مقررات کشور ایران تعریف شده و همینطور پسوند .ae مختص کشور امارات متحده عربی است . حال اگر شما هم یک وبسایت با پسوند .ir  داشته باشید حتما متوجه شده اید که برای در اختیار گرفتن این پسوند شما حتما باید ایرانی باشید و احراز هویت مخصوصی باید انجام دهید پس می توان مطمئن بود که فردی که این پسوند را گرفته از فیلتری مشخص عبور کرده است و تا حدی می توان به آن اعتماد کرد. به همین منوال و البته با شرایط سخت تر پسوند .ae مختص افراد یا شرکت های احراز هویت شده اماراتی هستند و هر فردی با هویت نا مشخص نمیتواند این دامنه ها را به نام خود ثبت کند.

از طرفی شرکت های معتبر و بین المللی مانند amazon و nike و adidas این پسوند ها را به طور قانونی به نام خود ثبت کرده اند و میتواند گفت nike.ae همان شعبه کشور امارات شرکت nike در آمریکا هست که محصولات اصلی نایک را با همان کیفیت اصلی به فروش می رساند و از طرفی مزایایی برای ساکنان آن کشور دارند که میتوان به در دسترس بودن سریع محصولات آن برند با تحویل 24 ساعته تا 72 ساعته ، قیمت دهی با واحد پولی آن کشور در سایت، ارائه قیمت های مشخص و نهایی بدون پرداخت وجه اضافی در زمان تحویل کالا مانند مالیات و … اشاره کرد.

چطور نایک تقلبی نخریم؟

گاهی برخی از مشتریان با این ذهنیت که محصولات موجود در سایت کشورهایی غیر از آمریکا از اعتبار لازم برخوردار نیستند و امکان ارائه محصول تقلبی در آن ها هست ، از خرید در این سایت ها اجتناب میکنند که البته این مشکل در صورتی میتواند صادق باشد که شما مثلا کفش مدل MAX Air شرکت نایکی را از سایت هایی غیر از سایت nike.ae خرید کنید و مثلا از سایت amazon.ae ثبت سفارش کنید. البته به این معنی نیست که هر کالایی در سایت آمازون امارات به فروش می رسد تقلبی می باشد، بلکه میتوان گفت برای خرید از سایت هایی مثل آمازون تجربه خریدار بسیار مهم است تا بتوان تشخیص داد که کالایی اصل هست یا خیر، برای کسب اطمینان از اصل بودن کالاهای سایت آمازون می توانید با مشاورین هیواجت تماس بگیرید و به صورت رایگان از تجربیات آنها استفاده کنید.

نکته دیگر که لازم هست در مورد خرید از سایت نایک امارات بدانید این هست که هزینه حمل محصولات با ارزش بالای 300 درهم رایگان هست و در برخی مواقع آف های خیلی خوب با هزینه ارسال رایگان در این سایت های قابل نمایش می باشد.

چطور از سایت نایکی امارات سفارش ثبت کنم؟

1 . برای ثبت سفارش از سایت نایک ابتدا وارد سایت اصلی نایک به آدرس https://www.nike.ae/en می شوید.

سایت نایک

2 . سپس کفش ، پوشاک یا هر محصول دیگر را که قصد خرید آن را دارید انتخاب کنید

3 . رنگ و سایز مدل مورد نظر را مشخص کنید ( به راهنمای انتخاب سایز دقت کنید)  

4. آدرس لینک محصول را مطابق عکس از بالای مرورگر خود کپی کنید

انتخاب کفش نایک

5. به سایت هیواجت مراجعه کنید و روی گزینه استعلام خرید از سایت های خارجی کلیک کنید

صفحه اول هیواجت

6 . لینک کپی شده در مرحله سوم را مطابق عکس زیر در باکس مخصوص لینک یا نام کالا کپی کنید.(میتوانید در صورت نداشتن لینک کالا، نام محصول را داخل کادر وارد کنید)

7 . در باکس توضیحات  رنگ و سایز مد نظر خود را تایپ کنید

8 . نام و نام خانوادگی و شماره تماس خود را در باکس های مربوطه وارد کنید سپس گزینه *ثبت استعلام قیمت* را انتخاب کنید.

در نهایت عبارت * استعلام شما با موفقیت ثبت شد * برا شما به نمایش در می آید و تیم هیواجت در کمترین زمان ممکن از طریق پیامک یا تماس قیمت و شرایط خرید را برای شما ارسال میکنند.در صورت تمایل می توانید با شماره تماس های هیواجت ارتباط بگیرید و خرید خود را نهایی کنید.

با هیواجت خریدتو جهانی کن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
پیمایش به بالا

استعلام قیمت

خرید از آمازون