خرید از آمازون

خرید از آمازون

وبسایت آمازون یکی از بزرگترین پلتفرم های تجارت الکترونیک در جهان است که متاسفانه ارسال مستقیم به ایران نداره ولی باز هم راهکار برای خرید از وبسایت آمازون از داخل ایران وجود داره، بهترین و سریعترین روش خرید از آمازون آمریکا و خرید از آمازون امارات وبسایت هیواجت هست. هیواجت با داشتن نماینده در چندین کشور مختلف و همچنین امکان حمل مستقیم و بدون واسطه به ایران، بلا شک خرید های شما از وبسایت آمازون را با کمترین قیمت و سریعترین زمان ارسال انجام میده.

شاید باورتون نشه اگر بگیم هیواجت برخی از سفارشات از آمازون امارات رو حداکثر دو روزه داخل تهران تحویل میده (حتی سریعتر از فروشگاه های آنلاینی که داخل خود ایران فعالیت دارند). پس با وجود هیواجت در خرید از آمازون آمریکا هیچ مشکلی ندارید و اقلامی که داخل ایران پیدا نمیشه یا شک در اصل و اورجینال بودن اونها داخل ایران دارید رو به هیواجت بسپارید تا از آمازون آمریکا برای شما خریداری کنه و در کمترین زمان ممکن بهتون تحویل بده.

برای مثال خرید لوازم ارایشی اصل از آمازون آمریکا همواره جزو خدمات پربازدید هیواجت بوده و هست.

فقط کافیه بابت استعلام قیمت به ما پیام بدید یا از طریق صفحه نخست وبسایت هیواجت استعلام خود را ثبت کنید. برای ارسال پیام هم میتونیم داخل واتس ائ و هم داخل اینستاگرام به هیواجت پیام دهید.

با هیواجت خریدتو جهانی کن..

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
پیمایش به بالا