خرید از آمازون و وبسایت های خارجی

آموزش خرید از سایت آمازون

قریب به 50 سال است که به دلیل مشکلات تحریمی تعامل با شرکت های خارج از کشور برای هموطنان عزیزمان بسیار سخت شده و مشکلات فراوانی ایجاد کرده. یکی از این مشکلات عدم امکان دسترسی ایرانیان به کارت های اعتباری جهانی و در نتیجه خرید از سایت های خارجی می باشد.

کارت اعتباری مستر یا ویزا جهت خرید از آمازون یا هر سایت خارجی

در دنیای امروزه با پیشرفت سرعت تکنولوژی نمیتوان از دنیا عقب ماند و نیاز مردم به خرید آسان از هر کجای دنیا هر روز به صورت محسوسی قابل مشاهده می باشد. از طرفی همه نیاز جامعه در کشور موجود نیست و یا به دلایل مختلف با قیمت های نجومی به فروش می رسد.

در این مقاله قصد داریم به صورت جامع و آسان ، آموزش خرید از سایت آمازون را به شما همراهان عزیز هیواجت ارائه دهیم تا به راحتی به وسیله هیواجت خرید خود را از هر سایت معتبر خارجی انجام دهید و آن را در سریعترین زمان ممکن در داخل کشور تحویل بگیرید. لازم به ذکر است نحوه خرید از سایت های خارجی دیگر، مشابه خرید از سایت آمازون می باشد.

خرید از آمازون آمریکا، با هیواجت خریدتو جهانی کن ..

مراحل خرید:

مرحله اول: وارد وبسایت آمازون (آمازون آمریکا، آمازون امارات، ایبی یا هر سایت خارجی دیگه ای که دوست دارید) شوید. و محصول مورد نظر خودتون رو پیدا کنید.

مرحله دوم : در صورت تمایل می توانید رنگ و مدل محصول را تغییر دهید.

مرحله سوم : لینک صفحه را از بخش بالای مرورگر انتخاب و copy کنید

مرحله چهارم : وارد سایت هیواجت ( https://hivajet.com ) شده و لینک کپی شده را در قسمت مشخص شده paste کنید و روی گزینه ثبت استعلام کلیک کنید.

خرید از آمازون
خرید از آمازون

مرحله پنجم : به منظور اعلام قیمت و زمان تحویل از سوی هیواجت اطلاعات لازم را وارد کنید و بر روی گزینه تایید استعلام کلیک کنید.

مرحله ششم : منتظر اعلام استعلام قیمت هیواجت و زمان تحویل کالا در ایران از طریق ایمیل و اس ام اس باشید

مرحله هفتم : پس از اعلام قیمت از سوی هیواجت می بایست مبلغ اعلام شده را واریز و رسید آن از طریق ایمیل یا شماره واتز اپ برای ما ارسال کنید.

مرحله هشتم : پس از خرید محصول مورد نظر توسط هیواجت، پیامی مبنی بر نهایی شدن خرید شما ارسال میگردد .

مرحله نهم : زمانی که محصول مورد نظر شما به ایران برسد همکاران ما با شما تماس می گیرند و هماهنگی لازم جهت تحویل آن به سراسر کشور را انجام می دهند.

فیلم آموزشی مراحل خرید را می توانید از قسمت زیر مشاهده کنید

هیواجت با کمک نیروی انسانی متخصص تمام تلاش خود را می کند تا تجربه یک خرید موفق، سریع و ارزان را برای شما به ارمغان بیاورد.همین حالا با هیواجت خریدتو جهانی کن.

با هیواجت خریدتو جهانی کن …

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
پیمایش به بالا