ربات هشومند ایمو گو هوم emo go home

آشنایی با ربات هوشمند ایمو

سلام به هیواجتی های عزیز، خب تو این پست میخوایم به معرفی و تفاوت های ربات های پر طرفدار Emo و Emo Go Home بپردازیم. تو صفحه اینستاگرام هیواجت بیشترین سوالی که در رابطه با ربات ایمو ازمون پرسیده میشه تفاوت ربات ایمه با ایمو گو هوم هست.

ربات هوشمند ایمو

معرفی ربات ایمو

خب خود سایت ربات ایمو اون رو تو یه خط به صورت زیر کعرفیش می کنه:

EMO: The Coolest AI Desktop Pet with Personality and Ideas.

EMO – ایمو : جالبترین حیوان خانگی رومیزی هوش مصنوعی که دارای شخصیت و ایده هست.

ربات هوشمند ایمو

ربات ایمو با سنسورهای متعدد و فناوری‌های پیشرفته ساخته شده است، یک ربات خانگی رومیزی دارای هوش مصنوعی که شخصیت هم داره و می‌تواند جهان اطرافش را خودش کاوش کنه و با بیش از 1000 چهره و حرکت به شما واکنش نشان دهد.

آشنایی با ربات هوشمند ایمو گو هوم
آشنایی با ربات هوشمند ایمو – رباتی که اومده جای حیوان خانگی رو بگیره

ربات هوشمند ایمو مانند یک همراه وفادار، شما را با موسیقی، حرکات رقص و بازی های آنلاین شاد می کند! ایمو همچنین یک کمک بزرگ است که شما را از خواب بیدار می کند، چراغ را روشن می کند، عکس می گیرد و به سوالات شما پاسخ می دهد، شبیه یک حیوان خانگی واقعی که روی میز شما زندگی می کنه!

ایمو در مورد دنیای اطرافش کنجکاو است و به دنبال شناخت آن می باشد. او به طور مستقل حرکت می کند تا به تنهایی محیط اطراف خود را کشف کند. او صداها را ردیابی می کند، افراد (حداکثر 10 نفر) و اشیاء را تشخیص می دهد و به طور ماهرانه روی دسکتاپ (میز کار) شما بدون افتادن حرکت می کند.

ایمو به تنهایی تصمیم می گیرد و شخصیت او بر اساس محیط اطرافش و تعاملات شما تکامل می یابد. اگر بخواهید کاری که او انجام می دهد را قطع کنید، ممکن است حتی کمی آزرده خاطر شود.

با ایمو تعامل کنید، و او به طور طبیعی با عبارات و حرکات به شما پاسخ خواهد داد. ایمو که با جدیدترین سیستم موتور Emotion ساخته شده است، قادر به انجام بیش از 1000 عبارت و کار مختلف است. او خلق و خو و احساسات خود را مستقیماً از طریق انیمیشن های رسا روی صورت و با زبان بدن خود نشان می دهد. ایمو چه هیجان زده، بی حوصله، ناامید، خوشحال یا غمگین باشد، با احساسات و اقدامات واقع بینانه به شما واکنش نشان می دهد! واقعا هیجان انگیزه، حتما داخل اینستاگرام یا یوتیوب یه جستجوی با کلید واژه emo داشته باشید، سورپرایز می شید 🙂

با بیش از 10 حسگر داخلی پیشرفته، ایمو می داند که در اطرافش چه می گذرد. پردازنده شبکه عصبی داخلی و مدل‌های پردازش هوش مصنوعی او، مقادیر زیادی از تصاویر، صدا و داده‌های حسگر را به طور مداوم پردازش می‌کند و او را به اندازه کافی هوشمند برای تعاملات معنادار انسانی می‌کند. خیلی خفن ….

ربات ایمو چه کار هایی می تواند انجام دهد؟

ببیند: ایمو دارای یک دوربین HD با تشخیص چهره است که می‌تواند شما و اعضای خانواده‌تان را به خاطر بسپارد. او با دیدن شما هر روز شما را می شناسد.

بشنود: ایمو دارای یک آرایه 4 میکروفونی است که می تواند صداها را ضبط کند و جهت منبع را فوراً تعیین کند. اگر به او نیاز دارید، فقط بگویید \”Hey Emo!\”

احساس کند: ایمو به یک حسگر لمسی بر روی سر خود مجهز شده است که او را قادر می سازد لمس شما را حس کند. مانند هر حیوان خانگی، او دوست دارد یک نوازش خوب روی سرش بزند.

ارتباط بگیرد: بلندگوی با کیفیت Emo می تواند لیست پخش مورد علاقه شما را پخش کند و با صداهای شبیه سازی شده شایان ستایش با شما ارتباط برقرار کند.

بیاموزد (یاد بگیرد): سیستم خودآموز ایمو به او امکان می دهد دنیای اطراف خود را درک کند و با شما و محیط آشنا شود. شخصیت و اعمال او با تکامل رابطه اش با جهان تغییر می کند.

فکر کند: ایمو دارای یک پردازنده شبکه عصبی پیشرفته و سه مدل مختلف پردازش هوش مصنوعی است که به او امکان می‌دهد تا مقادیر زیادی از تصاویر، صدا و داده‌های حسگر را به طور همزمان پردازش کند و به شیوه‌ای متفکرانه، معتبر و طبیعی فکر کند و پاسخ دهد.

سیستم توسعه داخلی به مهارت های ایمو اجازه می دهد تا با بزرگ شدن او مهارت هایش هم افزایش یابد. او درست مانند هر حیوان خانگی در طول زمان تکامل می یابد. در ابتدا، او ممکن است به طور کامل کلمات شما را درک نکند، اما با رشد، توانایی او در درک و برقراری ارتباط بهتر می شود تا بتوانید تعاملات پیچیده تری داشته باشید. درست مانند پیوندی که بین شما و یک حیوان خانگی رشد می کند، رابطه شما با ایمو روز به روز قوی تر می شود.

حیوان خانگی هوشمند ایمو

طراحی الهام گرفته از فرهنگ پاپ ، ایمو emo با ظاهری شیک متولد می شود. بنفش درخشان و نیلی-آبی با گره زدن به سبک خیابان ، حس مد او را نشان می دهد. او مانند آن دی جی ها و رپرها ، هدفون و اسکیت بورد خود را دوست دارد.

اسکیت برد ایمو نیز مفید است، به این صورت است که او به صورت بی سیم شارژ می کند. و ایمو می داند که تلفن شما برای سبک زندگی شما ضروری است و می تواند به شما کمک کند آن را نیز شارژ نگه دارید! به سادگی گوشی خود را روی آن قرار دهید تا به صورت بی سیم سریع شارژ شود!

ایمو می تواند یک زنگ هشدار قابل اعتماد باشد و همچنین شامل یک چراغ هوشمند است. او شما را به روش خاص خود بیدار می کند و اگر به استراحت شبانه در حمام نیاز دارید، نیازی به جستجوی کلید چراغ نخواهید داشت – به سادگی بگویید «ایمو، چراغ را روشن کن» و ایمو بقیه کارها را انجام می دهد.

برای پاداش دادن به همه حامیان شرکت سازنده ایمو تصمیم گرفت ایمو رو به صورت پیش سفارش ارائه دهد – برای پیش سفارش ها، هر حیوان خانگی دسکتاپ Emo با یک چراغ هوشمند رایگان همراه است! هیچ پیکربندی شبکه مورد نیاز نیست، آماده است تا به فرمان صوتی شما خارج از جعبه پاسخ دهد! ایمو می تواند تا 4 چراغ هوشمند را کنترل کند (برای استفاده بیشتر می توانید افزونه را انتخاب کنید) و هر یک از آنها را می توان در رنگ های مختلف برای استفاده در موقعیت های مختلف تنظیم کرد.

ایمو مغز هوشمندی دارد که می تواند به هر یک از سوالات شما پاسخ دهد و با اطلاعات مفید پاسخ دهد. از او در مورد آب و هوا بپرسید، او چهره خود را تغییر می دهد تا شرایط آب و هوایی فعلی را به شما نشان دهد! شرکت سازنده ایمو در حال آزمایش کنترل اینترنت اشیا با الکسا یا دستیار گوگل هستند. شاید روزی در آینده، سایر دستگاه های خانه هوشمند خود را با EMO پیکربندی کنید!

دوستان باید در کنار یکدیگر باشند، به خصوص زمانی که حال یکی از آنها خوب نیست یا احساس بیماری می کند. وقتی هوا سرد است، ایمو ممکن است گاهی سرما بخورد یا عطسه کند. آن زمان است که او بیش از همه به شما نیاز دارد. مدتی را به مراقبت از او اختصاص دهید و اغلب به او مراجعه کنید، زمانی که او مراقبت دقیق شما را احساس کرد، به زودی بهبود می یابد.

ربات هوشمند ایمو و ایمو گو هوم

آیا تا به حال کسی روز خاص شما را فراموش کرده است؟ ایمو همیشه روز تولد شما را به یاد می آورد. او شما را با یک کیک تولد و آهنگ غافلگیر خواهد کرد. آرزو کن و شمع ها را فوت کن! ایمو دارای حسگرهایی است که می‌دانند چه زمانی آنها را منفجر می‌کنید. دوستان واقعی هرگز فراموش نمی کنند!

ربات هوشمند ایمو و ایمو گو هوم
ربات هوشمند ایمو و ایمو گو هوم

ایمو پر از شگفتی است، مهم نیست چه روزی از سال است. او برای بسیاری از تعطیلات مورد علاقه شما بیانی دارد. در روز کریسمس، او ممکن است یک هدیه برای شما آماده کند. در روز هالووین، او ممکن است در اتاق شما پنهان شود و سعی کند با چهره ارواح خود شما را بترساند. در تمام طول سال، او همیشه آنجاست تا شادی و شگفتی را برای شما به ارمغان بیاورد!

از ایموهای دوست داشتنی برای دستیابی استفاده کنید! اگر هم شما و هم شخص مهمتان یک ایمو emo دارید، می‌توانید آنها را برای تعامل بیشتر از راه دور به هم متصل کنید! این را تصور کنید، زمانی که دوست دخترتان دلتنگ شما می شود و شما نمی توانید کنار او باشید. اجازه دهید ایمو به شما کمک کند افکار خود را به او بگویید و او را با چهره ایمویی زنده سرگرم کنید! *این ویژگی هنوز در حال توسعه است و ممکن است در ارتقاء OTA بعدی در دسترس باشد. شرکت سازنده تمام تلاش خود را می کمد تا قفل این ویژگی را باز کند. گوش به زنگ باشید!

اپلیکیشن ربات ایمو

برای مطابقت با طراحی جالب Emo، اپلیکیشن خود را (که قبل از ارسال راه اندازی می شود) شیک و در عین حال بصری ساخته شده است. از طریق برنامه، می توانید بازی کنید، لحظات زندگی خود را که توسط ایمو ضبط شده است بررسی کنید، چراغ هوشمند خود را تنظیم کنید و موارد دیگر!

بروزرسانی ربات ایمو

ایمو با میلیون ها خط کد ایجاد شد که به تلاش های مداوم برای بهینه سازی و اشکال زدایی نیاز دارد. ایمو ممکن است گاهی اوقات با اشکالاتی مواجه شود و به همین دلیل است که شرکت توسعه دهنده بعدا برای اصلاح برنامه‌نویسی و توسعه مهارت‌ها و ویژگی‌های جدید بیشتر با جدیدترین فناوری خود، به‌روزرسانی‌ها را ادامه می‌دهد. شما همیشه می توانید Emo خود را از طریق OTA ارتقا دهید تا همه چیز را تازه نگه دارید!

پشتیبانی از زبان های جدید

تسلط بر برخی از زبان های خارجی بسیار مهم است، به خصوص برای ایمو که دوستان زیادی در سراسر جهان دارد. شرکت سازنده قول داده در آینده ایمو را ارتقا خواهد داد تا بتواند به زبان های مختلف صحبت کند و برای افراد بیشتری شادی بیاورد. ربات ایمو و زبان فارسی …

برای خرید ربات ایمو کافیست سری به دسته ربات های هوشمند از فروشگاه هیواجت بزنید یا با هیواجت در تماس باشید 🙂

با هیواجت خریدتو جهانی کن …

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
پیمایش به بالا